6 maj 2010

F:

För drygt två månader sen bodde jag och Christoffer i min farbror och mosters* hus, eftersom dom var utomlands.
Främsta anledningen till att vi var där var för att sköta deras två katter.

I alla fall:
Dom hade jättefina blommor i köket som jag tog skott av.
Först lät jag dem stå i ett vattenglas ett tag, därefter planterade jag dem.
Nu har jag dom i små kartongkrukor i fönstret.
Hoppas dom växer och blir lika fina som min farbror och mosters!























*Dom är både farbror och moster, eftersom pappas bror gifte sig med mammas syster.

10 kommentarer:

malin sa...

Sv; Tack, vad kul att höra!! :D Hur kommer det sig att ni har en blogg tillsammans? Jag hade bara stört mig på min pojkvän om han skrev på samma som mig :p hehe!

Ha det kanon!

My sa...

Åh tack så hemskt mycket! :D

yoyoyoyo sa...

Jag lyfter hatten för de fina orden! Och visst från ni spara bilden. Jag har ändå bara hittat den på google! he he

Peace and hangloose. Jossan

Ferferi sa...

SV: Tack för de fina orden! Kul att ni båda bloggar!
//Ferferi i Paris

Milly sa...

Sv: haha det är så lugnt så! Men det var det jag menade, man förväntar ju sig inte det om det inte ska smaka aprikos liksom och definitivt inte i gifflar haha.

Ha en härlig kväll nu!

Simon och Jonna sa...

Ja det är ofattbart att sånt kan hända. :(

Eran blogg var riktigt kul att läsa, jag och Jonna delar också blogg precis som er.

Lycka till med bloggandet och ha det så bra!

/Simon

Josefin sa...

Hej!

Gud vad glad jag blev av din kommentar, tack!!

Ha det super du med! :)

Kaosets Gudinna sa...

Hehe, visst är det härligt med komplicerade släktband? Jag har barn tillsammans med mina kusiners kusin. Den du!! Håller tummarna för att blommoorna växer upp och blir stora och fina! :)

Anna sa...

Tack så mycket, vad roligt att du gillade den! :D
Lycka till med blommorna!

Moa sa...

sv. Åh tack så jätte mycket, va glad jag blir!! :)

Vilken otroligt mysig blogg ni har då, jätte kul idé att ha det tillsammans med sin pojkvän.
KRAM